Saturday

Lite sovmorron imorse och efter frukost packade vi in de små och åkte in till stan för att inhandla madrasser och färg till sängen. 
Kom en störtskur såklart lagom tills vi skulle gå in på Jysk. Hade tur med att det fanns ett par madrasser i rätt storlek kvar. Men nu är det fixat iallafall. Så i veckan hoppas jag på att vi ska kunna börja måla sängen så den kan tas in till helgen. Men vi får väl se, mina planer brukar inte hålla numera med en kropp som inte vill som jag vill.

Var inne på Återvinningen en sväng igen, de hade fortfarande halva priset på allt. Lyckades hitta några saker iallafall, bla en babygunga för 20:-.
De skulle ha halva priset ett tag till så ett tips är att ta en sväng dit. De fyller på fortfarande också, de har halva priset då de vill ha lite rörelse på det.
Vi fyndade ju massor sist vi var där, knappt så vi fick med oss allt i bilen :D

Medans vi var iväg så kom Åskar på besök, det hade åskat riktigt rejält sa Liam och Lucas. Och regnet hade vräkt ner.
Kom hem och tänkte kolla regnmätaren men den har visst de små gått iväg med så det blev lite svårare på den fronten. De andra gångerna har Elsa hällt ut det innan man hunnit kolla men den här gången tog de visst med sig den helt istället :P
Jaja, åskan rensade upp luften lite iallafall men det är väl snart rätt så ogjort.




Ikväll har Jens, Liam och de små varit och hämtat hem Liams fyrhjuling som har varit hos Calle på lite service.
Så nu är den igång igen. Lucas och jag roade oss med att städa, tanken var att jag skulle ta det lugnt medans de var borta men det började krypa så i fingrarna så det gick ju inte att vara helt stilla.
Fått tänka lite extra på hur jag rör mig bara, trodde foglossningen skulle lugnat sig lite sen i torsdags men nu har det tydligen valt att hänga i hela tiden. Har ju gått lite i perioder tidigare med hur pass ont det har gjort.
Hoppas ju på att det håller sig lite i schack så jag slipper kryckorna eller rullstolen, inte än iallafall.

Dags att få lite sömn och hoppas på att det är en bra dag imorron så jag får lite gjort. Jens kör med taktiken "vi hinner" och det håller på att göra mig smått galen. Känner hur stressen bara kryper omkring i kroppen och jag som ska göra allt för att inte stressa upp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0