Deppdag

Inatt sov Love hela natten i sin säng, Elsa kom inknatandes vid 3 och la sig mellan oss och somnade om.
Elsa gick sen upp när Jens gick upp. Love gick upp vid 8.30, trodde han vaknade av sig självt då men Elsa avslöjade sen att hon hade väckt honom.
Så vi får väl se hur den här natten blir :)
Om några dagar borde vi kunna flytta in Leon, vilket tar emot en aningen. Blir ju så tomt då!
Men bra om han hinner vänja sig innan bebisen kommer och det blir nog jobbigast för mamman att han flyttar ur sovrummet.

En bottendag idag, ont och sovit minimalt pga det, saker som inte går som man vill och en massa annat.
Och så en massa hormoner som far omkring för fullt ;)

Trots det onda har jag fått lite gjort idag iallafall. Kände att jag är tvungen, mår inte bättre av att se saker och ting växa. Så då får det bli att bita ihop helt enkelt.

De små har nog märkt att jag varit lite nere idag, trots att de busat en del så har de kommit hur många gånger som helst och sagt att de älskar mig, pussat och kramat osv.
Det har behövts idag.

Nu ska det sovas och så hoppas jag att humöret är lite bättre imorron och så få lite mer avklarat.
Om inte annat så har jag drösvis med tvätt som ska sorteras och läggas in i garderober och lådor. Ingen större risk att den vandrar dit den ska själv :)

Hoppas ni andra har haft en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0