Stadstripp

Idag blev det en sväng till stan. Nya skor till Liam, stövlar till Elsa och Love vars fötter växt som ogräs under sommaren stod bland annat på listan.
Tog en sväng på några second hand-butiker också när vi ändå var inne.
Lyckades fynda lite julklappar till också på Toys´r´us. Skönt att ha lite fler avklarade.
Love fick en cykelhjälm med en Minion på, gissa om han blev lycklig!

Och på H&M fick han en Minionväska så hans dag blev kanon :D
Sen vi kom hem så har han gått med hjälmen och väskan på sig, var nätt och jämt att han ville ta av sig det när han skulle gå och lägga sig. Och så de nya stövlarna på sig också såklart.

Och äntligen lyckades Liam hitta ett par skor som han gillade och de fanns i hans storlek konstigt nog. Brukar vara ett elände att hitta skor till honom.

Lyckades fynda lite kläder på H&M också nu när de hade topp och byxa för 99:- och med en massa rabattkuponger så blev det riktigt billigt.
Ikea fick stå för middan idag och nu hade de bytt glassar till isglass istället, något som föll Leon mycket mer i smaken.

Blev sent hem, barnen hann att leka ett tag innan det var dags att få dom i säng. De små åt sitt lördagsgodis på vägen hem från stan så de hade redan det avklarat.

Dags att krypa ned i sängen och se om man får nån sömn kanske.
Finns en hel del att ta tag i imorron. Vet ni, en sak jag längtar efter när bebis har kommit är en rejäl storstädning. Jens och jag ser ju lite olika på det här med städningen ;) Så det liksom kryper lite i kroppen. Så det tänker jag ta tag i när jag återhämtat mig någorlunda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0