Lida...

Ja det har jag fått göra lite extra idag efter gårdagens utflykt. Kom knappt ur sängen imorse och har inte kunnat röra mig så mycket heller.

Love kom in strax innan 6 imorse, bäddade ner sig ordentligt bredvid mig och somnade sen om.

Fick inte soffläge ett tag med värmedynan för det onda i ryggen. Gjorde lite skillnad iallafall.

Blev en snabbtripp till stan också på eftermiddan för att hämta ut Liams telefon som var tillbaka från servicen och så hämta några spjälskydd som jag köpt billigt. Lördagsgodiset blev inhandlat också i Ekholmen där barnen helst vill ha sitt godis ifrån. Liam och jag sprang in på Lindex där också för att se om de hade nåt kvar på rean till honom. Kom ut med ett par byxor och en tröja, dock gjorde hon fel på tröjan så jag fick betala hela rea-priset så det blir att svänga förbi där så de får fixa det. Jag kom på det när vi var halvvägs hemma, kändes inte så lockande att vända då.

Nu ska det sovas iallafall. Se om jag kan få lite gjort imorron. Den där bb-väskan behöver börja packas om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0