Färdigbakad och bm-besök

 

Ja, nu är du verkligen färdigbakad därinne! 
Jag fick rätt i att det blir en septemberbebis. 

Dagens bm-besök var lite mer uppmuntrande än det förra iallafall. 

Vikt: ingen uppgång eller nedgång 
Sf-mått: 40 cm 
Bl.tr: 100/70
Hb: 108 
Hjärtljud: 142

Sen kom vi ju till det där med undersökningen... 
Hänt lite sen sist, öppen 4 cm och inte mycket av tappen kvar och av hinnan fanns det bara en liten kant. 
Hon gjorde en hinnsvepning och det var nog den smärtsammaste jag gjort, som jag kan komma ihåg iallafall. 
När hon drog i tappen strålade det ut i hela ryggen så det gick knappt att ligga stilla. 
Hon trodde att det skulle dra igång nu med hjälp av hinnsvepningen men vi får väl se. Bebisen verkar ju vara en aningen envis! 
Har haft/har ont bak i ryggen och lite förvärkar så vi får väl se om det drar igång nåt inatt eller imorron. Men jag börjar faktiskt tvivla. 

Fick en tid bokad om tisdag men bm trodde inte att jag skulle komma dit då med tanke på hur pass moget allt var. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0