Lekstuga

Imorse efter att Elsa var lämnad på förskolan så körde jag Jens till Erikstad för att hämta hem traktorn och så vagnen med lekstugan på. Den har ju stått där sen i höstas så det var på tiden :) 

Medans Jens körde hem så åkte jag och smågrabbarna och handlade. Hem och packa in och så kom pappa på besök för att hjälpa till att lasta av lekstugan eftersom de ska använda vagnen på fredag. 

Och nu står den på sin plats. Inte riktigt klart eftersom den ska ställas in med vattenpass osv men den står där iallafall. Så snart kan vi ta tag i renoveringen av den. 
Rätt liten lekstuga så allt jag skulle vilja göra i en lekstuga funkar inte så det får bli att förminska planerna. 
Vill snygga till lite invändigt och så ska den ju bli röd så den matchar de andra husen här. 

Gissa om Elsa blev glad när hon fick se den när jag hade hämtat henne på förskolan :) Och hon har hunnit leka en del i den idag också trots att det inte finns så mycket därinne. 
Det blir nog bra när den är klar, förhoppningsvis :D 

Inte hunnit med så mycket som jag önskat idag men det finns ju flera dagar ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0