Härliga sol

Idag har vi passat på att njuta av det underbara vädret så mycket som möjligt. Har ju egentligen storstädardag på söndagar men idag strejkade vi så vi kunde njuta ute istället. 
Så vi har sått lite, fixat med lite annat i trädgården osv.

Jens och Lucas var iväg och hämtade en cykel till Lucas under eftermiddan också. Väldigt nöjd kille! 


Tog mig en liten stund under eftermiddan och fixade ett nyckelband till mig och så lite napphållare som ska säljas. 
 
Efter att vi grillat och fixat lite så var det dags att få barnen i säng. Varvat ned lite framför tvn samtidigt som jag pysslat med att registrera veckans köp. Tar sin tid kan jag lova! 
Men nu blir det äntligen sängen! 

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad kostar ett nyckelband med ugglor på :-)?

2015-05-29 @ 11:15:51
URL: http://mittpysselskafferi.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0