Cirkus

Idag var det ju dags för cirkusen, Elsa hade sett fram emot det massor, även Lucas. 
Första halvan gick bra, under andra halvan så fick båda Elsa och Love lite myror i rumpan som jag misstänkte innan ;) Hade med oss Anders och hans familj också. 
Hästarna och kamelerna var Elsas favorit, Lucas favorit var de som streetdansade. 
Dåligt med bilder då de inte blir något bra vare sig med kamera eller mobil. 

Medans Jens skjutsade hem Anders och hans familj så väntade vi andra vid parkeringen. Sen blev det en snabbis till affären för att inhandla lördagsgodis innan vi åkte hem och fixade mat. 

Efter maten pallrade vi oss ut. Lucas klippte gräset, eller ja en del av det iallfall, och vi andra pysslade med annat. Fick lite mer sått så vi får väl se om det kommer upp nåt. Lökarna har redan börjat växa och i växthuset växer det för fullt också. 

Lite kaninmys måste man ju ha också. 


En fröken som fortfarande är namnlös så imorron får det nog bli familjeråd för att hitta ett namn till henne. Lucas kom med förslaget Niklas och Jens med Harriet, inget av dem känns så där toppen direkt ;) 

Lucas skulle se "Mobilfestivalen" men han tröttnade efter 10 min och ville gå och lägga sig. Borde vi andra gjort också, inga höjdarlåtar och jag har somnat i soffan ett par ggr... 
Men nu tänker jag ge upp iallafall, lär ju se resultatet så fort man öppnar telefonen imorron bitti iallafall. Och även om jag hoppas att Måns vinner så tror jag tyvärr inte att han gör det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0