Ett år äldre...

Ja då har man blivit ett år äldre, inte för att jag känner nån skillnad ;) 

Hur har jag firat dagen då, jo iväg till tippen och stan efter att Elsa var lämnad på förskolan, handla lite presenter inför kommande kalas, lite lunch och sen hämta Elsa, handla lite och sen hem. 

Väl hemma begav vi oss ut och för att klyva ved åt mamma och pappa. Hann inte riktigt klart med det så jag hoppas på uppehåll imorron bitti så vi kan köra klart det och sen köra ned det till dem. 

Slängde ihop en tårta med vad som fanns hemma. Får väl ett rätt okej betyg i smak iaf ;) Utseendet får man blunda för. 
 
Lite presenter har jag ju fått också, presentkort, porslinsugglor, ett halsband och så ett gäng rosor. 

Tackar så jättemycket för alla grattishälsningar jag har fått, på fb, instagram, sms och telefon! Och från er som jag sprungit på idag också såklart! :) 
Det värmer i hjärtat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0