Lördag

Vaknade tidigt imorse, kommer nog ta ett tag innan kroppens klocka ställt om sig. 
Hann med lite tvätt och städ innan resten av familjen vaknade. 

Efter frukost blev det en sväng in till Åtvid. Sen har vi fixat lite ute planterat blommor osv.
Barnen har sprungit i vattenspridaren, eller ja de stora. Tog på Elsa och Love badkläderna och gjorde även iordning en badbalja ute som vi tänkte att de kunde leka i. Eller hurdet gick ju inte alls. Elsa vägrade få vatten på sig och Love tyckte det var jobbigt med badbyxor. 
Sen när de hade blöja, kläder och skor på sig däremot, då gick det utmärkt att hålla på i vattnet, även att sätta sig ned i baljan....

Passade på att grilla idag, sämre väder väntar ju. 




Vi satte Liam på att måla om ett par trädgårdsmöbler ikväll, han gillar att spraya och är duktig på det. Jag har aldrig gillat färgen på dem sen vi flyttade hit och nu kom jag på att jag hade färg i skåpet som jag hade köpt till ett annat projekt egentligen. 
Blir så mycket bättre! 
Allt hann dock inte målas för det började regna. 

Kommentarer
Postat av: Anna Furufrid

Vilka fina möbler! :-)

2015-06-25 @ 10:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0