Akuten..

Sitter och nattugglar i väntan på att få höra hur det är med Liam. 
Han slog i bröstkorgen på vänster sida när vi var på Busfabriken och det onda har blivit värre sen dess och idag har han inte alls mått bra. 
Så vi pratade med 1177 ikväll och de tyckte vi skulle åka till akuten. Så där har Jens och Liam tillbringat några timmar nu. 
Det har gjorts ultraljud och tagits prover. Först trodde de ju att det kunde vara en blödning under bröstbenet, kan man tydligen få jättelätt. Sen har de trott att det är mjälten. 
Provsvaren kom för ett tag sen och de såg bra ut och ultraljudet såg bra ut också. 

Fick precis mess från Jens nu att de blir kvar för observation tills imorron och då ska de göra röntgen av mjälten. 

Så nu ska jag väl ta och bädda ned mig och se om jag kan få lite sömn så jag kommer upp imorron bitti när det är dags att få upp Lucas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0