Sool

Längre dagar vore inte helt fel, så man hann med allt som man hade tänkt. Hjälper inte att gå upp tidigt ju ;) 
Underbart väder idag också, skönt att kunna ha ytterdörren öppen. Love har inte riktigt vetat var han skulle vara :) 
Han har nog klättrat upp och ner för utetrappen hundra ggr idag :D 
Enda nackdelen med värmen är all pollen. Allergitabletterna gör ingen nytta tycker jag trots att jag har ätit dem ett bra tag nu. 

Bakade en ny omgång med bullar idag, behövde fyllas på. Lucas ska ha med sig fika på fredag då de har utedag igen, helst ville han ha med sig en hel påse för att det var kompisar som ville ha också. Han kom hem förra fredan och sa att han skulle hälsa från sina kompisar att bullarna var jättegoda :D 

Liam var hos tandläkaren imorse, fick en tid bokad till mig nästa gång Jens ska dit. Trodde jag skulle få vänta i evigheter på en tid men de fixade till en snällt nog, så redan nästa vecka är det dags. 
Blir mycket åkande till Rimforsa, Liam var ju idag. På måndag ska Lucas dit och så på onsdag ska Jens och jag dit. Men hellre åka än att gå i Åtvid! 

Imorron blir det stan, Jens ska till US så jag och smågrabbarna tar en tur ute vid Tornby under tiden. Ska se om jag kan hitta några skor till mig och Love och så behöver Elsa ett par stövlar. 
Tänkte försöka hitta några presenter till de blivande födelsedagsbarnen också, eller ja, Elsa iallafall. Liam blir ju lite svårare, han önskar sig inget direkt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0