Utvecklingssamtal

Full rulle under förmiddan själv med småttingarna, vet inte om det har satt igång det jag har nu... Onda sammandragningar som inte vill ge med sig... Alvedon och värmekudde blev min vän nu ikväll men inte har det hjälpt. 

Pappa var här och hjälpte till att bära ut den gamla byrån som följde med huset. Den rymmer inte så mycket och vi behöver ha en större stå där den stod. Fick hjälp att bära upp kartongerna med den nya byrån i också så jag slipper bära. Får väl bli att montera ihop den imorron. 
De var och körde bort lite grejer och pysslade uppe i Ljungsbo också. 

Lite vila fick jag i soffan innan det var dags att åka in till Åtvid för att ha utvecklingssamtal med Liam. 
Han har ju ett ämne som han har haft lite svårt för, det vill inte riktigt fastna som han sa, men det ska han ta igen nu under hösten. Så det kommer han att fixa. Jag måste ju iallafall ha ett E tyckte han. 
Annars går det bara galant, att favoritämnena är teknik och no är inte så svårt att lista ut ;) 

Efter samtalet fick vi åka ned och lämna in Liams cykeln som gått sönder på skolan. Trodde att han skulle ta lång tid på sig att laga den, han brukar ju ha fullt upp men en kvart senare kunde vi hämta den. 

Lyckades få Liam att gå in till frisören också för att se om hon hade några tips på nån frisyr åt honom. Hans hår är ju rätt långt nu om man säger så. Och ja, nu kunde han gå med på att klippa sig bara det inte blev så kort. 
Så nästa vecka ska det bokas en tid som det ser ut just nu, om han inte ändrar sig tills dess ;) 

Efter middan och allt fix efter det fick det bli ett avkopplande bad. Trodde det skulle hjälpa mot det onda i magen men icke. Och ja nu i ca 2 timmar som jag skrev tidigare har jag haft en massa onda sammandragningar, eller ja påminner mer om förvärkar.. 
Förhoppningsvis lugnar det ned sig snart. Nog för att jag vill att bebisen ska kika ut tidigare än bf men än så länge får h*n allt stanna kvar där inne och bakas ett tag till. 

En av oss novembermammor fick ju sin lilla tjej idag, i v.30. Skönt nog gick allting bra och lilltösen verkar vara en fighter. En tjej som fick sina tvillingar i v.28 också, kämpigt har det varit men det går åt rätt håll nu. 
Är glad för varje vecka som lillknotten bakas därinne. 
 
Nej nu blir det till att krypa ned i sängen och se om det går att få nån sömn alls. Är dundertrött så det hoppas jag verkligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0