Ny frisyr

Var inne och fick en drop-in tid hos Rita idag, i väntan på att den skulle slå 14 så tog vi oss lite lunch på Sandelius. Behövde fyllas på lite med energi. 

Jag var i valet och kvalet om jag skulle satsa på nån annan frisyr nu mot vad jag har haft de senaste åren. Velade innan men så när jag satt där och vi pratade om hur man kunde göra osv så slog jag till. 
Så nu blev det en annan frisyr iallafall och jisses så ovant! 
Från att i stort sett alltid haft till skuldrorna så blev det kort, det har jag inte haft sen jag gick i mellanstadiet tror jag. 
Inga mer tofsar här inte på ett bra tag. 

Elsa hade väldiga bekymmer över allt hår som försvann från mammas huvud ;) Och både hon och Love tittade konstigt på mig efter att Rita var klar :) 
Liam tyckte det var snyggt men att det är väldigt ovant att se mig. 
Lucas tyckte det var fint fram och så frågade jag om han hade sett bak också. Vände mig om och fick svaret "Oh shit". Han tyckte att det var lite i kortaste laget ;) Han undrade också hur jag skulle kunna sätta upp håret nu, det är ju alldeles för kort för det. Sen kom han tydligen på lösningen själv, om jag ville ha tofs så kunde jag ju sätta upp luggen ;) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev jättesnyggt! Kan tänka mig att det känns väldigt annorlunda :)

2014-09-18 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0