V.36 (35+3)


Magen växer på och det känns vill jag lova. Är riktigt framtungt nu ;) 
Får säga som min morfar sa när jag väntade Lucas, "det ser ut som att hon ska tippa framlänges närsom helst" ;) Och ja, det är ungefär så det känns. 
Riktigt öm i hela magen och jag undrar om h*n inte har vänt på sig, har mycket mer tryck neråt helt plötsligt. 

Idag gjorde Jens ordning ett bad till mig, så det blev ett långbad :) Låg i badkaret i nästan 2 timmar i hopp om att det skulle mjuka upp kroppen lite, ingen större skillnad när jag pallrade mig upp. Man kommer ju inte upp ur badkaret så lätt numera direkt! 
Fick bli lite soffvila efteråt. 
Kom på att jag inte varit utanför huset sen i lördags när vi var och handlade så beslöt mig för att försöka följa med och handla. Tog på krafterna bara att göra sig klar men iväg kom jag. 
FIxade mediciner till Kalle som inte kunde ta sig till apoteket och handlade lite annat till honom när vi ändå handlade till oss själva. Han ligger hemma med dubbelsidig lunginflammation, vi tyckte han skulle till sjukhuset likaså läkaren på vc men envis som han är så stannar han hemma. 

Hem och laga middag och sen har vi spenderat tiden i soffan. Behövdes kan jag säga, kroppen är riktigt öm framför allt magen. 
Ska se klart på Idol och sen väntar nog sängen tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0