Bm-besök v.39

I tisdags var det dags för ett bm-besök. Inte många besök kvar nu, eller förhoppningsvis inga ;) 

Allt såg bra ut förutom mitt mående då, men värden osv var helt okej. Hur järnet låg till vet jag inte då maskinen gick sönder så hon fick ta prov i armen istället och lämna in till labb. 

v.39 (38+0) 

Sf-mått: 38
Vikt: -1 kg så totalt -9 kg sen inskrivningen. 
Blodtryck: 110/75
Hjärtljud: 150
 
Sen fick vi dock sätta oss och vänta ett tag för hon ville ringa förlossningen och prata med en läkare ang mitt mående för en ev igångsättning eller hur läkaren tänkte. 
Efter en bra väntan, då de först hade genomgång på fl och sen var läkaren tvungen att gå till en patient först, så kom bm ut och skulle ringa upp oss senare när hon fått tag i läkaren. Jens fixade lite ärenden under tiden och hon ringde sen och meddelade att vi skulle infinna oss på förlossningen kl 9.30 på onsdagen för en koll och ev igångsättning om jag var mogen. Så det var snabba puckar. 

Hem och packa ordning barnens grejer så allt skulle vara klart, fixa barnvakt osv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0