Söndag

Veckan lider mot sitt slut och när man nu äntligen har kunnat sova ut under helgen så har man vaknat tidigt ändå. Blåsten hjälpte ju till en del igår, vaknade av den och kunde inte somna om sen så halv 7 klev jag upp. 
Och idag var väl klockan lite mer men inte så det kan räknas som sovmorron direkt. 
Men men, barnen sover ju ialla fall. 

Nu i veckan lär jag säkert inte kunna sova om nätterna istället och vara hur seg som helst på morronen, skulle inte förvåna mig ett dugg. 

Inte så mycket inplanerat den kommande veckan som jag kan komma på nu ialla fall. Det roligaste kommer på lördag då det är dags att fira min käre bror. Men innan vi beger oss iväg kalas så blir det en tripp till en barnloppis och ser om vi kan göra några fynd. 

Love har klarat sig utan några biverkningar från sprutorna än så länge ialla fall. Eller ja, han hade 38 i temp när han vaknade igår men det räknar jag knappt som feber, inte sjukvården heller för den delen. 
Men han har varit sitt vanliga glada jag. Och denna gång fick han inte så ont i benen som sist och inga knölar heller, skönt nog. 
Sist kunde man ju inte ens röra benen för det gjorde så ont på honom. 
 
Nä nu väntar allt sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0