Lugnt..

Idag tog vi oss en lugn dag. Eller ja så lugnt som det går iallafall :) 
Vi har ägnat oss åt lek och bus istället för måsten. Jag har fått ta det lite extra lugnt mellan varven men både Elsa och Love kan underhålla sig själva ett tag eller så sitter de och sliter i samma leksak fram och tillbaka ;) 

Hade ju djävulsk foglossning igår, kunde knappt röra mig och jag kände mest för att ställa mig och tjuta för varje rörelse jag gjorde. Men det fick räcka med att det tårades i ögonen. Vette sjutton vad som satt igång det så mycket, har ju haft problem tidigare men igår var det riktigt rejält. Gjorde väl något i lördags som triggade igång det mera antar jag, försökte ju att inte ta något tungt. Det tyngsta blev väl möjligen att dra på studsmattorna själv. 
Idag har det iallafall varit lite bättre, kunnat röra mig lite mera, alltid något. 
Så man kan ju hoppas att det är ännu lite bättre imorron. 

Jens har varit iväg på urnnedsättning av sin pappa idag. Så har han äntligen fått komma ner i jorden och får den vila han förtjänar. 

Sova lite nu kanske, imorron ska Liams väska packas igen. Han ska ut till ön och sommarstugan för att sova över igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0