Leos Lekland

Ja igår var vi iväg till Leos lekland som öppnade i fredags i Linköping. 
Tänkte att det skulle vara väldigt mycket folk nu med tanke på att det är nyöppnat och höstlov men det var helt överkomligt med folk faktiskt. 
Barnen försvann lika fort som vi kom dit, Elsa fick gå till lilla hörnan och hon tyckte det var jättekul. 
Träffde ju lekkompisen Penny också, tyvärr hann jag inte prata så mycket med Fanny eftersom det var en liten skrutt som blev hungrig. 
Fullt ös på barnen i ett par timmar, sen fick det bli lite påfyllning med energi innan de försvann för ännu mera lek. 

Efter 4,5 timme så gav vi oss, klockan hade hunnit bli 18! Barnen gav Leos ett bra betyg, mycket roligare än Busfabriken. Trodde ju att de skulle vara lite trötta efter alla timmars lek, eller ja Elsa var ju lite sliten och precis som jag trodde så somnade hon i bilen en liten stund. 





Det blir definitivt fler besök dit, synd bara att det springer iväg lite med inträdet. Fast de var lite billigare för Elsa i inträde eftersom de inte tar fullpris för barn mellan 1-2 år. 
Lucas tyckte vi kunde åka dit idag igen :) 
 
För er som följer mig på Instagram så finns det två videoklipp också, gick tydligen inte att få in dem här på bloggen. Se om jag kan få nån ordning på det lite senare, för nu är det en liten skrutt som har vaknat och vill ha mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0