V.23

 
Ja då har man gått in i en ny vecka igen. Dagarna knallar på. Samtidigt som jag tycker det går jättefort på alla andra fronter så känns det ändå som att det går lite sakta med magen. 
Men det är full rulle inne i magen, framför allt om kvällarna. Har börjat kännas utanpå magen också, självklart så slutar h*n så fort pappa eller brorsorna ska känna. 
Dock kan jag inte göra så mycket innan sammandragningarna sätter igång. Ibland räcker det med att ta sig från övervåningen och ned så sätter de igång. 
Törs väl knappt skriva att foglossningen är rätt okej just nu. 

Satt och diskuterade igår vad det kunde vara som gömmer sig därinne. 
Jag tror ju på en liten kille men jag har grabbligan emot mig för de tror på en liten tjej. Så vi får väl se vem som har rätt denna gång, jag hade ju fel förra gången.. Och jag brukar ju för det mesta ha rätt ;) så det vore ju konstigt om jag har fel igen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0