Segt

Idag är det otroligt segt i huvudet.. Har nog varit lite för varmt i sovrummet inatt tror jag och så lite för lite sömn ovanpå det. Men har ägnat morronen till att städa av nästan hela nedervåningen, skapligt ont nu så det får bli lite vila för mamman nu när Elsa sover middag. Så får jag fortsätta med städandet senare. 
Smutsen springer ju, tyvärr, inte iväg. 

Grabbarna har följt med sin pappa och morfar till skogen. Så det är lugnt här hemma just nu. 
Inget fint väder ute idag direkt, det gråa gör ju att man blir lite extra seg. Hade ju hoppats på att det skulle bli bättre imorron och så under midsommar men det ser snarare ut att bli åt det andra hållet. 

Lucas har varit till tandläkaren under morronen också, superduktig kille. Denna gång tog han inget lugnande och det gick galant ändå så tandläkaren är inte så farlig längre tycker han. 
Han hade mest legat och halvsovit i stolen medans de höll på och fixa. 
 
Nu ska jag ta och slänga upp fötterna i högläge och ta lite vila... Tänkte först kolla på nåt inspelat så det går att radera från hårddisken men boxen har visst fått totalfnatt. Så det får bli att läsa nån tidning istället tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0