Shopping

Varit en otroligt seg dag idag, fick inte så mycket sömn. John Blund måste ha glömt bort mig. Hoppas verkligen att han kommer ihåg mig inatt! 

Blev en sväng till stan idag, några saker som behövde inhandlas inför Liams resa, det närmar sig med stormsteg nu. 

                    
Blev visst lite shoppat till Elsa och Lucas också, men bara kläder så det var välbehövliga saker.
Var och hämtade lite kläder som jag köpt via Bloppis till Elsa också så nu har hennes garderob utökats lite till. 

Igår fick vi åka till distriktssköterkan igen för att lägga om Jens sår. "Plåstrena" hade lossnat ordentligt så jag fick tejpa fast dem i onsdags för att det skulle sitta tätt. Men nu ska det väl förhoppningsvis hålla sig till på måndag när han ska tillbaka dit. 

Om man skulle försöka få sig lite sömn nu, måste hänga upp dagens sista tvätt först. 
Sen får tvättmaskinen vila tills imorron ialla fall. Imorron blir det även en sväng till Karnebåtsfestivalen. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra bild, lägg gärna in den på min FB!

Staffan

2013-07-10 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0