Bakluckeloppis

Haft pappa på fikabesök idag, fick lite hjälp med en lampa som skulle monteras upp också eftersom Jens inte kan klättra på stolar osv. Tack för hjälpen! 

Fått gräsmattan klippt av Calle idag också, missat på några ställen så jag vet inte riktigt hur han tänkt men men, det mesta är klippt ialla fall och det var verkligen välbehövligt. 

På eftermiddan begav vi oss iväg till stan och Cupolen för lite bakluckeloppis. Hade egentligen inte tänkt att åka förrän nästa vecka men nu har de, Folkets parkföreningen, gått i konkurs och kommer bara hålla aktiviteter veckan ut. 
Så skulle vi hinna åka på nån så var det ju idag. 
Lyckades fynda en del, bara kläder men det var vad jag var ute efter också. Det blev mest till Elsa men lyckades hitta lite till Liam och Lucas också. 
Grabbarna hittade lite bilar som de köpte. Elsa lyckades hitta en leksak också, eller hon hittade nog en hel del för hon tittade väldigt noga på de leksakerna som vi stannade vid. Och blev arg när hon inte fick grejerna ;) Hon har humör lilla fröken. 

Efter att vi var klara där så fick det bli en sväng förbi McDonalds för att inta lite middag. Nöjda grabbar med andra ord ;) 
Kom inte hem här förrän strax innan 21. Så det blev lite lek för Elsa innan det var dags att stoppa henne i säng. 
Och hon somnade snabbt ;) 
Får väl se om hon sover hela natten, sover ju oroligt. Inatt var hon vaken mellan 3-5. Men hon var inte hysterisk vid läggdags ialla fall. Fast jag tror att jag föredrar att hon är svår att lägga än att hon är vaken om nätterna ;) 

Nu börjar det bli dags att krypa ned i sängen, magen värker efter att ha gått omkring en del. Så jag hoppas den lugnar ned sig med vila. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0