Onsdag

Har idag varit hemifrån och ute för första gången på en vecka! 
Orken har jag då inte kan jag säga. Helt slut bara av att ta mig ut till bilen. Men men, vi kom iväg till slut ialla fall. 
Hade Eva här på besök innan som hämtade lite grejer.

Blev en snabbtripp till stan, Lucas behövde nya handskar då hans har gått sönder och så blev det lite handlat på Maxi också och några andra ärenden. 
Kan säga att jag har åkt mycket karusell idag ialla fall, ungefär genom alla affärer och även i bilen, helt gratis! 
Men snart ska man väl förhoppningsvis fungera normalt igen. 

Var riktigt trött när vi kom hem ialla fall och frusen så det fick bli ett varmt och skönt bubbelbad innan det var dags att krypa upp i soffan för att kolla på tv. 

Så vi har kollat på tv och myst men nu väntar sängarna. 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Karusell är ju ingen höjdare ens när det är gratis:)
men som sagt ,snart ska väl allt förhoppningsvis bli till det bättre.Kram!

2013-02-21 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0