Första klippningen

Ja just det, Elsa gjorde ju sin allra första klippning förra fredan. 
Jag hade klipptid och när jag började bli klar så frågade jag vad hon tyckte och om hon kanske hade tid. 
Och hon kunde klippa henne direkt efter mig. 
Kändes ju lite i hjärtat måste jag säga att hennes lockar skulle klippas bort men det var väldigt slitet. 
När frissan sa att nu klipper vi bort bebisansiktet så kände jag ännu mera nej men det fick bli klippt ändå ;) 

Elsa var superglad, till en början. Sen när hon hade börjat bli klippt så blev det ju tråkigt såklart. 
Men hon blev inte arg eller ledsen ialla fall. Men bra blev det, men det är fortfarande väldigt ovant att se henne i den nya frisyren. Och ja, hon ser ju äldre ut nu. 


Lite färg i håret fick hon efteråt också såklart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0