Tisdag

En rätt trött mamma här just nu, som om det inte räckte med tröttheten från graviditeten så hjälper pollenallergin till ganska bra om man säger så med att man blir väldigt slö. 
Måste bli en ny tur till apoteket och se vad jag kan hitta för mediciner, finns tyvärr inte så mycket man får använda som gravid. Hade ju hoppats på att inte känna av allergin denna gång heller, precis som under de andra graviditeterna men icke.

Elsa har nog snart sovit klar sin middagslur så snart är det slut på vilan :) 

Lucas klarade sig bra från dagis igår men idag däremot hade han börjat hosta så vi får väl se vad det blir med det. Men inte så kraftig sådan i nuläget, skönt nog.

Sitter och försöker komma på nåt till middag, skulle nog behöva åka och handla för att fylla på lite. Måste verkligen komma igång med de där matlistorna igen så man slipper tänka på det varenda dag.. Men sen jag blev dålig så har jag verkligen inte kommit in i det alls. Tröttnat på de maträtterna som man lagar också, behöver förnya mig. 
Så lite ork skulle jag inte tacka nej till så man orkar stå i köket lite längre. 


Bäst att kolla till lillskruttan.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0