Påskuppdatering

Ja påsken har ju sprungit förbi :) 

Påskafton började vi med en härlig sovmorron och sen äggfrukost innan det var dags för barnen att ge sig ut på påskäggsjakt. Efter det en snabbsväng in till Åtvid innan det var dags att att styra ned till mamma och pappa.
Där var det fullt ös och inte blev det mindre ös när våra grabbar satte igång ;) 

En massa god mat, jättegott fika och så en supertrevlig dag såklart! 

Var tre rätt trötta barn när vi åkte hem :) 


Påskdagen så blev man ju ett år äldre också, 29 närmare bestämt.. Snart får jag börja räkna neråt istället ;) 
Så dagen började med paket på sängen. Fick smycke, mysfilt som barnen säger och så lite formar. 
Smycket har jag önskat mig sen jag väntade Liam så det har jag väntat på ett tag ;) Har aldrig kommit oss för att köpa ett då de är så dyra men nu gjorde han slag i saken :) 
Sen var det bara att klara av det vanliga innan det var dags att ge sig iväg på påskmiddag hos svärisarna. 
Svärmor hade ju stått och gjort kalkon också vilket jag älskar! Är ju så gott och denna gång fick även Elsa smaka. 
Kalkon, potatis, sås och så lite vinbärsgele fick hon och det gillade hon starkt! Så hon åt en stor portion. 
Till efterrätt fick hon dock nöja sig med sin smoothie medans vi andra smaskade kolapaj. 
Påskäggsjakt blev det även här, Liam fick en lite större runda utomhus medans Lucas ville ha sin runda inne. 

Påsklovveckan har vi mest tagit det lugnt. Var ju under fredagen som vi var iväg till Bill och Bulls lekland. 
Något som grabbarna gillade. Lucas ville åka tillbaka redan dan därpå ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0