Välkommen v.37

Ja igår gick jag in i v.37. Missade att ta en bild då så får bjuda på en från idag istället, 36+1.


Är en aningen trångt därinne nu vill jag lova. Har mest aktivitet på högersidan så man är en aningen öm där.
Trycker på riktigt ordentligt till och från nedåt också. Foglossningen hänger i, även förvärkarna.
Men jag är glad för lite förarbete, även om det inte är det skönaste ;)
En vecka kvar tills nästa bm-besök.

Lucas är ju lite skojig. Köpte några kakor idag som hette just Sommarhjärtan och han tog ju fasta på att de hette just det och blev jätteglad. För då innebar det ju att det var sommar nu och då skulle bebisen komma!
"Nu måste pappa och jag skynda oss på riktigt mycket med att sätta ihop bebisens säng ju, mamma"
Svarade honom att han måste ju flytta ned till sitt rum först eftersom bebisens säng måste stå där hans säng står.
Fick svaret att han kunde faktiskt ha sin säng på pappas sida för då kunde de ju ligga och prata om kvällarna ;)
Sen hur han tänkt sig att sängen ska få plats på den sidan är en annan fråga ;)
Men han längtar efter att få upp sängen nu, och ännu mera efter lillebror/lillasyster.
Det gör vi allihopa såklart. Men snart får vi se vad det är för en liten krabat som gömmer sig därinne. Hoppas ju på att inte gå över denna gång men det känns som att det kommer bli så ändå.
Har ju redan två envisa barn så det blir nog en tredje ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0