Segt

Den här dagen har verkligen varit seg.
Efter att ha fixat allt med ällingarna så hamnade jag i soffan och slocknade där också.
Känt mig jättekonstig men på em var det ju bara att hoppa in i bilen. Var och lämnade en grej hos en kompis som de köpt och sen var det dags för min klippning. Körde på den gamla vanliga frisyren, orkade inte tänka ut nån ny. Var en hel del som försvann med tanke på att det är över halvår sen jag var nu.
Blev till att handla lite, grabbarna var och kollade på golv också medans jag var hos frissan så nu har de bestämt vilket de ska ha i sina rum .
Är glad att barnen gick med på att äta nåt annat än tortillas idag till middag, är sååå trött på tortillas just nu.
Men idag gick de med på hemmagjord pizza och de var inte speciellt svårövertalade heller :)
Så en vecka som vi slapp den maten ialla fall ;)

Blev lite hemmafix efter middan och så var det ju bara att fixa ordning hos ällingarna, springer man i maten så blir det väldigt fort skitigt om man säger så. Kommer bli en del extratvätt nu med andra ord.

Mår fortfarande lite konstigt, men hoppas på att det är som bortblåst imorron. Vill inte vara så här orkeslös och seg imorron ju. Barnen ska till mormor och morfar och vi ska till stan för att gå på bio och handla presenter till Liam och ev lite till bebisen. Vi får väl se vad vi hinner med. Måste hitta en väska också så jag kan packa inför BB. Kan nog vara dags att packa den, ifall att.
Återstår att se om man kommer ta sig ut från biografen efter filmen ;)

Nu blir det sängen ialla fall så man kanske hinner få sig nån sömn. Ögonen börjar gå lite smått i kors så jag hoppas på att somna snabbt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att ni kom iväg och gjorde något själva! Skönt att vara nyklippt, skulle nog behöva en klippning jag med snart.

Kramar

2012-05-20 @ 08:33:35
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0