Premiär

Ja inatt är det sovpremiär i grabbarnas nya rum :) Tog bara 10 min längre för Lucas att somna så det gick fortare än vad jag trodde. Men å andra sidan bråkar astman med honom massor, lille plutten. Medicinerar för fullt.

Han var så glad när vi kom hem att vi hade monterat ihop hans "nya" säng och han hjälpte till att bädda den, sätta upp "himlen" och städade av osv.
Liam gjorde likadant.
Lucas hade tom bråttom att lägga sig idag ;) Återstår att se om han kommer ligga därnere hela natten.
Och hur många ggr Liam kommer att slå huvudet i taket ;) för det är då inte högt till tak i hans säng.
Är inte riktigt klara inne på rummen ännu, ska in lite mer möbler osv men det får vi försöka hinna med imorron.
Dagarna springer ju på så in i norden så man hinner ju knappt med nåt.

Sen har jag lyckats sova bort lite tid idag också.. Medans Jens var iväg med Liam till tandläkaren så lyckades jag somna på soffan i över en timme. Skulle bara blunda lite för att jag hade ont i huvudet och så slocknade jag direkt.

Tog mig iväg och storhandla också, passade på medans Jens hämtade Lucas på dagis och uträttade några andra ärenden. Hade först tänkt att skjuta på det till imorron men kom på att golfen inte är hemma då så vi kan ju inte ta oss iväg ändå allihopa. Hoppas på att den hinner bli klar imorron så vi kan hämta hem den.
Jaja, ialla fall, nu är det uppfyllt med det mesta i kyl, frys och skafferi ialla fall. Ekar inte lika mycket längre.
Ska väl se om jag kan hitta nån ork nån dag till att baka lite fikabröd att fylla upp lite med i frysen också.

Nä nu får det nog bli sängen, måste visserligen ner en sväng för att fixa ordning lite grejer till Liam inför morrondagens utflykt. De ska ha med båda fika och lunch. Kan ju tycka att ska de ge sig iväg på såna saker så kan ju skolan ialla fall hålla med lunchen, hur var det nu egentligen med att skolan ska vara avgiftsfri?!
Bäst att fixa ordning det så man kan krypa ned i sängen sen och få sig lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0