Kommer bli..

Kommer bli en lång dag idag känns det som. *gäsp*
Hade jättesvårt att somna igår kväll, trots att jag var supertrött, så somnade sent och så vaknade jag som vanligt vid halv 5. Känner mig en aningen seg vill jag lova!
Får väl se om det går att lägga sig och vila en stund senare.

Ser riktigt härligt ut ute men det blåser ju iskallt. Hade ju kunnat ägna oss åt trädgården idag annars, får väl se om det blir varmare lite längre fram på dagen, hoppas ju på det.
Får väl dock ta det i lite lugnt takt för min del för det känns att jag var igång lite för mycket igår.

Nej nu får det bli att duka fram frukosten innan jag somnar sittandes här. Nästan så jag önskar vid såna här tillfällen att jag drack kaffe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0