Allergi

Ja denna jädra allergi!
Pollenhalterna är ju väldigt höga nu och jo tack jag har känt det!
För fy fasen vad det känns i näsa och ögon. Har nässpray och ögondroppar som inte gör nån skillnad alls, får ju inte ta några tabletter nu under graviditeten, ialla fall inte enligt de på apoteket.
Vet att jag tog tabletter när jag väntade Liam men kommer inte på vilka. Får komma ihåg att fråga bm på torsdag när vi ska dit.

Kan ju knappt vara ute alls just nu som det är, blir hundra ggr värre direkt.
Vill ju kunna vara ute och njuta av det härliga vädret också, röja upp i trädgården osv.
Men men, bara att bita ihop och göra det ändå. Kan ju inte sitta inne helt tills det har lugnat ned sig.
Då blir man ju galen. Sen att man ser ut som en jag vet inte vad efteråt är ju en annan femma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0