Våffeldagen

Våffeldagen idag så självklart blev det våfflor här hemma, faktiskt till kvällsmaten. Inte det nyttigaste men det går ned bra hos barnen ;)
Lyckades peta i mig en också med lite glass till.

Annars så har jag spenderat större delen av dagen i sängen, mått konstigt.
Resten av familjen har fixat söndagsstädningen, underbart! Så det slapp jag att tänka på också.
Mår fortfarande konstigt, vette sjutton om det är nån form av magsjuka eller vad det är. Får väl se om det fortsätter.

Jens stoppade ned mig i ett varmt bubbelbad ikväll, riktigt skönt. Magen börjar dock bli lite för stor så den kommer ju över vattenytan :)
I magen är det annars full rulle, både igår och idag har det knappt varit en lugn stund så jag vette sjutton när h*n sovit :) Magen far åt alla håll och Lucas tycker det är jätteskoj :)
Något han gillar att göra är att smörja in magen, skulle han få bestämma så skulle han smörja in magen minst 20 ggr per dag. Magen växer så det knakar också, ska bli väldigt intressant att se hur mycket när jag ska till bm om onsdag, såvida jag inte är sjuk då. Ska bli intressant att se vad vågen stannar på också.
Dessvärre ska jag ju göra den andra glukosbelastningen också så det är ju inte lika lockande. Om inte annat väldigt segt också att sitta i två timmar i väntrummet på obekväma stolar.
Kom ihåg att teckna gravidförsäkringen igår också, har ju haft det de tidigare gångerna så vi kör på det den här gången också. Och det är ju samma försäkringsbolag som vi har barnen försäkrade hos så det är smidigt sen när bebisen är ute.

Nu ska här kollas klart på Big Brother och sen väntar sängen. Ingen tid att passa imorron heller eftersom Liam inte ska till skolan, har ju inte gått 48 timmar ännu. Och Lucas blir ju hemma denna vecka från dagis.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Melker

Hej Lucas! Tråkigt att du blev sjuk och inte kunde komma på kalaset. Vi får träffas en annan dag. Jag vill komma hem till dig för jag är inte sjuk. Jag har paket till dig också:-) (Melker har bestämt vad som skulle skivas;-)Krya på er!,från oss alla

2012-03-26 @ 19:00:43
Postat av: Anna

Haha,gulliga kusiner! =)

2012-03-27 @ 07:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0