Sängen

Ja nu väntar sängen, tar emot lite att resa på sig dock för att ta sig upp för trappen, gör så ont att röra sig!
Men skönare att ligga i sängen än på soffan.
Fått i mig kvällssupen också, urk! Avskyr verkligen all flytande medicin, men tyvärr finns det ju ingen bra hostmedicin i tabletter. Så jag hoppas verkligen att den kommer att göra nån nytta när jag tvingar i mig den.
Mår lite konstigt av den ett tag efter att jag tagit den också, förhoppningsvis bara nu i början.

Kollat klart på Greys som hade säsongspremiär idag, dubbelavsnitt, så nu känner jag mig en aningen seg. Hoppas verkligen på sömn inatt!
Har en känsla av att det kan bli lite orolig sömn hos Lucas inatt också. Hostan var värre nu ikväll och han började snörvla massor och se hängig ut. Jag som hade hoppats på att det skulle vända åt andra hållet.

Nä, bäst att försöka förflytta sig uppåt.

Gonatt på er och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0