Ny vecka..

Ny vecka och den börjar med strålande sol <3 Underbart!
Jag hoppas att det fortsätter så här hela veckan.

Började väl lite mindre kul för min del, vaknade med huvudvärk efter den lilla sömn jag fått inatt men efter lite piller och lite extra sömn så har den i stort sett gett med sig.
Lucas har haft en lite orolig natt inatt så jag har i stort sett bara hunnit somna så har han vaknat igen. Han har varit törstig, han har drömt, katter som är ivägen (som han aldrig bryr sig om annars) osv osv.
Imorse när Liam skulle iväg till skolan så sov han som bäst.

Lucas är ute och leker för tillfället, fullt ös på honom, tagit på sig kläderna själv och knallat ut. Ska snart ta och göra honom sällskap men måste nog tvinga i mig nåt i magen först.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0