Läggdags

Då var det snart dags att krypa ned i sängen. Kollar på The River just nu, synd att det är sista avsnittet för det är en serie som har varit riktigt bra.

Har fått en del gjort idag ialla fall men nog känns det. Ska bli riktigt skönt att lägga sig ned och sömn hoppas jag på att få lite mer sammanhängande av inatt, det skulle behövas. Attans att man ska vara så lättväckt.

Imorron blir det hemmafix på fm och sen vid 12 är det dags att rulla mot stan för 12.45 ska jag infinna mig på P.A.U.S Ekoxen för att få min massage. Så kl 13 är det dags att knådas ;) ska vara där en kvart innan för att man ska slappna av osv. Ett helt år tog det innan jag bokade, men nu så ;)
Frågade vad de rekommenderade med tanke på graviditeten osv så det blir en avslappningsmassage, det var ungefär den enda massage de utför på gravida. Och jag kommer ju inte kunna ligga på mage i 45 min med den här kulan men det löste sig sa hon. Man kunde få sitta upp och få massagen om man ville, det löste vi när jag kom dit. Så vi får väl se :)
Efter det blir det att shoppa lite på Ikea förhoppningsvis, bla ett nytt soffbord. Har ju en massa presentkort som jag kan utnyttja som tur är. Ska försöka hitta gardiner och fönsterbelysning upp till tv-rummet också, har inga som passar. Får väl se vad som följer med hem helt enkelt.

Nu börjar det bli dags att styra upp mot sängen, tar och kollar klart på serien där istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0