Gladiatorerna

Blev lite gjort ute idag, Jens och grabbarna tog tag i det mesta. Så nu är en del bortkört ialla fall och högen med plankor och plåt är borttagen.. Det som snickarna inte skulle lägga i trädgården...
Massor av spik i det och Liam råkade cykla in i högen igår. Han bromsade tidigt men cykeln gled på gräset. gick inte att styra och han hamnade rätt i högen. Som tur är så missade han varenda spik! 
Men nu är det borta ialla fall. Jag längtar tills allt är klart ute så alla jädra högar osv försvinner från trädgården och byggställningarna försvinner. 

Liam är piggelin igen, han behövde lite vila på fm men förståeligt efter hans natt. 
Men full fart på honom både inne och ute och han äter och dricker precis som vanligt. 

För min egen del är det inte riktigt lika piggt. Ont i magen, illamående och får inte i mig nåt att äta, vätska får jag dock i mig som tur är. Än så länge ialla fall kanske man ska säga. 
Varför kan det inte bara bryta ut så man blir av med eländet?! 

Nu är det Gladiatorerna som gäller med hela familjen och sen får det faktiskt bli sängen. Tappar ju en timme av att ställa om klockan och när man inte vet hur man kommer att må under natten heller så. 
Och trött är jag. 
Verkar dock inte som att barnen är lika trötta som jag ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0