Slut på helgen

Då var den här helgen också slut, dagarna bara flyger fram. Får hoppas att det fortsätter så men den här vecka lär det nog göra det för den är rätt fullspäckad.
Det är en viss herre som fyller år, klassfest, bm-besök, student, kalas och så lite andra smågrejer.
Och så börjar ju Jens att jobba imorron igen i stallet.
Får försöka vila lite mellan varven, har ju lite att småpyssla med här hemma också.

Men idag har vi ialla fall tagit tag i övervåningen, rensat ut byggrejer och Liams gamla rum är urplockat.
Måste säga att det blir ofantligt tomt överallt nu när alla grejer kommer ut :)
MEN så skönt!
Har lite kvar att göra imorron, bla ska spjälsängen upp eftersom vi inte hann med det idag.
Idag har dock Jens och grabbarna fått stå för det mesta, min kropp har inte varit så samarbetsvillig.
Blev lite mycket för den igår förmodligen, riktigt ordentligt förvärkar har jag haft hela dagen och nu ikväll har det gjort riktigt ont så jag har fått vika mig dubbel.
Lyckades ta mig ned i ett varmt bad och det var riktigt skönt.
Den där tryckande huvudvärken kunde gärna få försvinna också, även illamåendet och den domnande handen.
Återstår att se hur allt ser ut på torsdag när det är dags att åka till barnmorskan.

Hoppas på att kroppen är lite mer samarbetsvillig imorron så jag kan ta mig till stan, har ju haft lite svårt att köra bilen på sistone. Men behöver jaga rätt på lite fler presenter till Liam. Det vi skulle ha i Åtvid som Liam har kollat ut osv hade de ju inte fått hem och skulle inte få hem förrän i slutet av sommmaren och då är det ju lite sent.
Så imorron eller på tisdag måste jag ju ialla fall ta mig iväg.

Återstår att se hur morrondagen blir helt enkelt. Inga slömorrnar för min del nu ialla fall eftersom jag ska få iväg Liam till skolan och sen köra Lucas till dagis. Den onda kroppen får ge med sig helt enkelt :) Tar ju visserligen emot när man än ska upp med tanke på hur ont det gör i fogarna. Tänk vad skönt sen att kunna resa sig lite mer normalt :)
Det kommer bli långa dagislämningar ialla fall så det är bäst att ge sig iväg i tid :) Han har ju en tendens till att bli väldigt mammig när jag lämnar.

Nu ska jag ta och börja styra mot sängen, försöka få lite sömn innan klockan ringer. Se om förvärkarna vill lugna ned sig lite också eller om de har tänkt fortsätta under natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0