Sol

Så härligt det har varit med sol idag! Har väl inte hunnit njuta så mycket av den som jag hade velat men men.

Hade besök här imorse då vi skulle sälja en grej, trevligt med lite extratillskott i sparkassan.
Sen blev det en tripp till Marias Hus för att kolla present och så hade jag ju ett presentkort att spendera :)
Och inte kom jag därifrån tomhänt :) Så imorron får det nog bli att sätta upp grejerna.
Var tvungna att åka till Erikstad en snabbis också när vi ändå var ute och åkte, för att fixa bevattningen i ridhuset. Försvann en del tid som vi hade tänkt lägga på annat men men.

Vi har fått upp spjälsängen idag ialla fall *kors i taket* och jag har nog packat klart väskorna.
Får kolla igenom dem lite snabbt imorron igen och se så allt ligger där :)
Annars så har dagen bestått av småfix här hemma.
Tog och grillade till middan, mumsigt. Och så blev det hallon-och blåbärspaj till efterrätt. Grabbarna åt för glatta livet :) Tur att det finns lite sånt som de gillar ialla fall.

Dags att fixa klart det sista för dagen och sen krypa ned i sängen. Bm-besök väntar imorron bla. Det sista hoppas jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0