Lördag

Ja den här dagen blev inte riktigt som jag hade planerat.
Vaknade med huvudvärk vid 5, slängde i mig tabletter och vaknade senare utan huvudvärk men under dagen smög den sig på igen och blev till ett migränanfall.
Så dagen har varit mindre rolig. Har suttit och sovit i soffan samtidigt som jag haft en lite kinkig Elsa som velat äta mycket idag och bara velat bli buren. Så idag har man hittat oss i soffan nästan hela tiden.
Lyckades peta i mig lite mat ialla fall och nu ikväll har det lugnat ned sig.
Grabbarna bestämde att vi skulle se på Sean Banan-filmen och Lucas satt som klistrad :)

Får hoppas på en bättre dag imorron så jag kan få lite gjort.
Men nu är det en liten madam som vill ha mat igen så det är bäst att avsluta.
Bra att hon äter så hon går upp i vikt, mjölken har ju runnit till ordentligt nu så det finns gott om den än så länge.
Bäst att ta skruttan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0