Elsas första bad

Idag har Elsa tagit sitt första bad, var väl inte sådär jättepoppis direkt :)
Det var skönare att bli insmord efteråt, hon är ju en liten torris.
Hon har visst ärvt mitt självlockiga hår ialla fall.
 
Annars idag så har det varit det vanliga. De vanliga morronbestyren och sen iväg med Lucas till dagis.
Jens fixade ju däcket innan han åkte till jobbet.
Hem snabbt som sjutton sen för att hinna ringa till bvc på deras telefontid, kom hem 3 min innan de "stängde". Småpysslat lite här hemma under dagen, tog en liten tupplur tillsammans med Elsa också.
När jag hämtade Lucas på dagis fick vi även ta en sväng till Erikstad för att hämta upp Jens och Liam eftersom jobbilen vägrade starta.
Blev ett stopp sen i Åtvid för att handla lite. Sen har det fixats här hemma.
 
Imorron blir det bvc vid halv 12, ska bli intressant att se hur mycket hon har gått upp. Efter det så blir det en sväng till stan. Se om jag hinner med banken också för att öppna ett konto till Elsa, annars får jag ta det nästa vecka.

Nu är det en liten dam som vill ha sig lite mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0