Uppåt

Vilket väder det har varit de senaste dagarna! Igår åskade det ju rejält också.
Som Lucas brukar säga när det är dåligt väder ute " Nu är det väder" ;)

Annars då, det rullar på som vanligt.
Vi var ju till Bvc igår och nog var jag lite orolig att det inte skulle ha hänt nåt på vågen men som tur var så hade det gjort det.
Vågen stannade på 2810g så hon hade gått upp 220g på ca en vecka och så 1 cm på längden så 50cm lång nu och 36 i huvudmått. Så det rör sig uppåt nu ialla fall, skönt nog!
Nästa besök blir om tisdag.

Roat oss med tvätt och städ under eftermiddan, bra väder för att göra sånt i.
Se om man kan slänga ihop nåt fikabröd imorron, om Elsa tillåter vill säga ;)

Ska alldeles strax ta och styra mot sängen. Måste bara ta tag i de vanliga kvällsbestyren först.
Vore trevligt att vakna lite piggare, skulle tro att mitt järnvärde är lite lågt igen. Blir matt av att göra saker, trött hela tiden osv och det kan jag inte skylla på Elsa eftersom hon sover så bra. Och jag känner igen det från tidigare när jag har haft järnbrist. Så det är väl bara att försöka knapra piller igen mot det.
 
Nej, dags att säga god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0