Söndag

Idag var det sega familjen, barnen vaknade sent också. Så vi kom inte upp förrän runt 10. Var ju rätt mörkt ute också eftersom det åskade och regnade så det kändes ju inte som att klockan var så mycket direkt.
Efter frukosten osv så tog vi lite söndagsmys. Vi kollade på filmen Hopp, grabbarna gillade den och ja den var rätt bra faktiskt :)

Sen har det blivit en hel del tvättat idag och så lite söndagsstäd.
Så det har blivit lite gjort idag ialla fall, men mer finns att göra så det får jag fortsätta med imorron.
Imorron är det även dags för ett bvc-besök. Se om skruttan har gått upp nåt men det hoppas jag verkligen!
Annars vet jag inte vad som är galet om hon inte har gått upp även om hon äter ca 4 flaskor ersättning om dan, inte alltid hon äter så mycket av det men ändå.
Så håll en tumme eller två att vågen har knallat uppåt lite mera denna gång!

Nu är det dags att ta skruttan igen, legat och sovit hos Jens en stund men nu duger det visst inte längre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna!

<3

2012-07-09 @ 08:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0