Måndag

Efter lite småfix här hemma så var det ju dags för Elsas bvc-besök. Och som ni sett i det tidigare inlägget så gick det ju bra ;)

Efter det så fick det bli hemmafix. Tog oss lite fika med hallon-och blåbärspaj också, något som Liam gillar massor. Han är ju lite kräsen ;) 
Sen fick Elsa ta sig en tupplur i vagnen medans vi andra pysslade med veden. Har fått en del klyvt och float men att stå och slänga in det i pannrummet var inget som mina axlar och min nacke var så glad åt, det känns nu om man säger så. Förhoppningsvis hinner vi med lite imorron också om vädret är okej och beroende på när Jens kommer hem.

Fler timmar på dygnet skulle inte vara helt fel för att hinna med allt.

Åskar har fart omkring här lite nu ikväll också men det verkar som att han har dragit vidare.

Får nog bli sängen snart tror jag. Jens ska upp tidigt imorron och jag vaknar ju när klockan ringer och sen kan jag ju inte somna om så det är lika bra att försöka komma i säng lite vettigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0