God morgon

Hoppas ni andra har strålande sol också!
Har dock en känsla av att den inte tänker stanna kvar hela dagen.

Har det lugnt här just nu, Elsa ligger och filosoferar här bredvid mig och Lucas spelar spel.
Ska snart ta och duka fram lite frukost, känner att det börjar bli dags för det. Förhoppningsvis får jag i Lucas nåt också, han har ätit så dåligt i några dagar nu, knappt nåt skulle jag väl säga.

Sen hoppas jag kunna släpa fram snabeldraken och mr moppo, behövs kan jag säga efter att hundarna smutsade ned igår kväll.
Vi får väl se vad Elsa säger om saken :)
Får ju gäster i em <3 så det behövs städas av så på nåt sätt ska det väl gå :)

Nä frukostdags var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0