Fem veckor

Då börjar även denna dag att rulla mot sitt slut. Och inte har man hunnit med mycket.

Och idag blev våra lilla skrutta fem veckor gammal!
Tiden går alldeles för fort, samtidigt som det känns som att det bara är några dagar sen hon kom <3

Jaha vad har vi gjort idag då förutom matningar osv :)
Jens har rensat lite ute och det har blivit lite avstädat inne och tvättmaskinen har fått arbeta.
Varit i stan hos en vän och hämtat en tv till Liams rum och så hämtade Jens hem traktorn från Erikstad, så vi skulle slippa styra med det imorron.

Nu är det dags att sätta igång dagens film, Prime Time.
Jag vet ju visserligen redan vad som händer osv med tanke på att jag läst alla Liza Marklunds böcker.

Imorron är det dags för ett bvc-besök och så ska jag se om jag inte hinner röja lite bland grejerna som vi tänkt att sälja på loppis. Får väl se vad som hinns med helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0