Bakluckekloppis

Ja idag tog vi oss en sväng till bakluckeloppisen i Forsaström. Var inte så många som stod där så det var väldigt snabbt övergånget.
Köpte några ljuslyktor men det var också enda köpet som vi gjorde. Grabbarna däremot hittade ett stort parkeringshus som de köpte och så så handlade de några småbilar. Parkeringshuset var så stort så vi knappt fick med oss det hem. Tur det inte är så långt hem därifrån för jag fick sitta med det i knäet och jag såg inte ett dugg och det gick knappt att växla heller. Trångt värre vill jag lova!
Tror bakluckeloppisen i Cupolen ska få sig ett besök snart istället.

Annars idag så har det städats osv här hemma, mestadels Jens som fått stå för städningen idag då en liten madam inte velat sova idag. Så det har blivit mycket bärande och sittande med henne.
Längtar lite tills hon får använda bärselen så man får två händer fria., just nu är hon ju för liten för den. Minsta längden för att använda den är ju 50 cm och hon var ju 48,5cm sist så om nån vecka eller två kanske det går att använda den.

Nu är det en liten madam som har vaknat. Kunde lägga henne ifrån mig i 5 min ialla fall, alltid nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0