Ny vecka

Ja, ny vecka igen då. Och inte allt för mycket inplanerat, mkt hemmafix är det dock tänkt att bli.

Dagen har rullat på, fick ta det lugnt under förmiddan. Kom nätt och jämt upp ur sängen, skapligt ont i fogarna.
Men på eftermiddan fick det bli att göra lite nytta ändå, så det lär nog kännas imorron också.

Liam ringde hem från fritids idag och undrade om han fick följa med en kompis hem, så det fick han och han var mer än nöjd. Mindre roligt dock för Jens som fick åka fram och tillbaka på den isgata som har varit på vägen in till Åtvid. Ett par skridskor hade varit bättre. De kommer ju inte och sandar i första taget direkt. Runt halv 6 hade de kommit och sandat, när Jens och Liam var på väg hem.

Sitter och kollar på RAW just nu, sen väntar sängen och jag ser fram emot morrondagen, massor!!
Äntligen dags för nästa RUL! Ska bli så skoj att se Liten igen. Och vi går ju in på halvtid nu, trodde faktiskt inte att vi skulle komma så här långt. Även om jag känner Liten dagligen och sparkarna känns mer och mer så finns det ändå i bakhuvudet att jag inte ska ta ut lyckan i förskott. Att jag inte kan slappna av helt ändå, för det kan gå snett. Önskar att jag kunde släppa det men tyvärr lättare sagt än gjort.

Lucas hade visat en app som vi har på telefonerna idag, om hur långt gången man är och info om bebisen osv, för favoritfröken på dagis och han hade förklarat på bilden att där var naveln (navelsträngen) och där kom all mat osv in och han hade bluddrat på :)
Den där appen gillar han :) Inte så konstigt om han kan det numera med tanke på att han kollar på den dagligen.
Så imorron blir det stan, Jens skulle förbi Jula också och se om det fanns lite grejer kvar på rean. Han har ju en massa presentkort som han kan spendera upp. Så vi får väl hoppas att nåt finns kvar ialla fall av det han vill ha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0