Lördag

Idag har det blivit lite mera gjort ialla fall. Dagen började uselt dock, vaknade med dåligt humör och ont.
Det dåliga humöret gick bort under dagen, dock inte värken men det är ju den bra värken så :)
Lite snurrig och svag i kroppen men idag struntade jag faktiskt i det ett tag för att hålla igång och sen kunde jag lägga mig i sängen en stund för att vila istället, kändes bättre för mig.

Idag har jag fått mig ett par rejäla sparkar också, nästan så jag blev förvånad! :D

Jens och pappa har på och röjt undan upp i Ljungsbo så vi kan flytta upp hästarna vartefter, inte riktigt klart vad jag förstod. Men det blir bättre för dem sen, nu i ett par dagar har det ju varit lite bättre här i hagen eftersom det frusit på men annars är det ju så löst. Avskyr verkligen att det skulle bli så här efter att Eon var igång och förstörde. Men får väl se om det går att göra nåt åt det i sommar.
Om inte annat om vi inte ska hinna att gjuta en platta inne i lösdriften så att det ev går att göra boxar därinne istället. Återstår att se helt enkelt vad som hinns med.

Snöat har det gjort idag också så nu ligger det ett vitt täcke ute. Får hoppas att det ligger kvar imorron så barnen kan ge sig ut och leka i den. Men just nu ser det lovande ut.

Känner att tröttheten börjar komma ikapp mig nu så det är bäst att ta tag i tvätten osv så man kommer i säng sen. Se om det blir sovmorron imorron också.
Är ju konstigt att barnen ska komma igång med att sova länge om morrnarna när lovet nästan är slut.
Får hoppas att Lucas växtvärk och astma slutar bråka också så han slipper vakna om kvällarna, igår var han så ledsen för det gjorde så ont i benen. Finns ju inte så mycket man kan göra heller :(
Tur att astmamedicinerna gör lite nytta ialla fall så det blir lite lättare för honom på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0