Hängigt

Dunderförkylningen är tillbaka! Och även på Jens denna gång.
Lucas däremot mår bättre nu, full fart på honom igen. Fortfarande förkyld såklart men piggare.
Tänk om det kunde bli likadant på en annan. Vore väldigt skönt, men sån tur har jag/vi nog inte.

Blev en tripp till stan idag ialla fall, blev nog klar tror jag. Blev lite stressande eftersom vi skulle hinna hem tills Liam kom hem från skolan eftersom han inte hade nån nyckel med sig.
Plus att vi skulle hämta foder till hästarna också.
Får kika imorron och se om det är nåt mer som ska inhandlas. Måste ju handla till tårtan osv också som Lucas vill ha på sin födelsedag. En godistårta har han beställt så vi får väl se vad jag ska hitta på för nåt.
Någon som tycker att det är väldigt långt till fredag just nu :)

Grabbarna gav sig ut och lekte i snön när vi kom hem, gäller att passa på nu när det finns.

Helt orkeslös efter presentshopping och lite mathandlade så det blev inget mer gjort idag. Får hoppas att det finns lite ork imorron ialla fall.

Snart väntar sängen, kollar klart på tv:n där idag tror jag..
Inget slöande imorron bitti inte för min del, har ju kunnat ligga kvar lite längre om morrnarna för att försöka få lite sömn iaf men imorron ska Liam ha med sig fika och pulka osv till skolan. De ska ha en en ute-fm och han har beställt varm choklad och det ska vara mamma som gör den så det är bäst att det blir så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0